Ogólne warunki sprzedaży

  1. Marka „Pompy Polska” oraz związane z nią domeny w tym: www.czescidopomp.pl  należy do Marcina Ryszka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą „Marcin Ryszka” wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod adresem: ul. Poniatowskiego 2, 41-706 Ruda Śląska NIP: 641-241-50-09, REGON: 241434973.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o odpowiednie przepisy regulujące, na potrzeby realizacji zamówienia, oferty. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarzamy ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  3. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta pisemnego zamówienia na formularzu własnym lub za pomocą  podpisanej oferty handlowej z dopiskiem „Zamówienie bez zastrzeżeń” .
  4. Cena Produktu przedstawiona jest za pomocą oferty handlowej wyrażonej w cenie netto, do której należy doliczyć obowiązujący podatek VAT, a także informującej    o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia.
  5. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  6. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
  1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 28 dni roboczych, chyba że w ofercie podano krótszy lub dłuższy termin dostawy. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem doręczenia jest najdłuższy podany termin.
  2. Produkty oferowane przez Sprzedawcę są objęte gwarancją producenta, przedstawiciela producenta, importera lub sprzedawcy. Produkty zawsze dostarczane są z dowodem zakupu ( paragon fiskalny lub faktura VAT ). Produkty mogą być dostarczane z kartami gwarancyjnymi tylko wtedy, gdy producent, przedstawiciel producenta, importer lub sprzedawca takie dołączył.
  3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następującej formie:
  1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
  1. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  3. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo w części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  5. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Produktem ( z wyłączeniem przeniesienia własności, która przechodzi na kupującego dopiero w momencie uiszczenia płatności za towar) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu, aż do momentu wydania go Klientowi oraz za opóźnienia w przewozie przesyłki.
  6. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  7. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zostaje wyłączona.
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta.
  9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  10. Umowy zawierane są w języku polskim.
  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
Projekt Serfer
Pompy-Polska - części zamiennie do pomp © 2025